Jag är tillbaka! 31

Hejhej!
Det var ett tag sedan jag bloggade nu.
Jag vet inte om jag redan har berättat att min dator har gått sönder, men i fredags så fick alla i min klass en Chrome dator, så nu kan jag blogga igen :)
 
Förra veckan på onsdagen så började jag på gymnasiet, jag går linjen frisör och jag hade tänkte att lägga till en kategori som heter Hår & make up. 
I denna kategorin så kommer det komma upp frisyrer,hur man sätter upp dom,tips och lite smink kanske vi få se.
 
Men ni få har det så bra så länge så hörs vi 
 
Kram Rebecka 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Sv: Tack gmn :*

Läste att du fått en Chrome dator, är den bra elr? :)

2013-09-02 @ 17:44:00 / http://sandraborgs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0