Söndag den 15 September 34

HejHej!
Hoppas att att ni har haft en bra helg. Själv har jag haft en jättebra helg. Det började redan på fredagen då jag vara med min kompis Louise och som vanligt så har vi jätteroligt.
Och igår hade vi kalas för mig och de var jätteroligt och mysigt. Jag fick presenter och lite andra saker av min släkt. Jag kanske visar er det längre fram i veckan. 
Idag så har jag tagit det lugnt hemma och tittat på gossip girl och ätit cheesecake som mamma gjorde igår och den var Jättegod. Klockan 15:30 var jag och tränade min andra gymnastik grupp till klockan 17:00 och nu så tittar jag på tv och ska snart äta kvällsmat och sen titta på World War z med familjen.
 
Ni får ha en bra söndagskväll!
kram Rebecka
 
En sommarbild! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0